Deweloperzy zajmujący się sprzedażą apartamentów coraz częściej do swoich działań marketingowych dołączają prowadzenie bloga w Internecie. Okazuje się, że za sprawą bloga można znacząco zwiększyć sprzedaż apartamentów. Dzięki blogowi klienci mają szansę poznać dokładniej daną firmę czy dewelopera, obejrzeć zdjęcia sprzedawanych apartamentów i przeczytać ich opisy.
Blog tego typu powinien być prowadzony na bieżąco i nie powinien zawierać wpisów dotyczących jedynie oferty prezentowanej przez dewelopera. Jeśli taki blog ma odnieść sukces, powinny znajdować się w nim różne ciekawostki związane z branżą, a przede wszystkim ciekawe pomysły na wystrój apartamentu, dekoracje wnętrz, wskazówki na temat remontów oraz wszelkie powiązane z mieszkaniem w apartamencie kwestie. Dobrym pomysłem jest uzupełnianie blogowej galerii o zdjęcia ciekawych wnętrz apartamentów, z których potencjalni klienci będą mogli czerpać inspiracje. Interesujący blog działa niezwykle korzystnie na postrzeganie dewelopera.